GSM operatörü Avea'nın 'Aşk Sesini Duyurmak' temalı yeni tanıtım kampanyasının yıldızı ünlü şarkıcı Tarkan oldu. Avea'yla iki yıllık bir işbirliğine imza atan Tarkan kampanya kapsamında ilk etapta ABD'de 4 reklam filmi çekti. Tarkan reklam filmleri için Hollywood'da Paramount Film Stüdyoları'nda kamera karşısına geçti. Avea reklam filmi, Türkiye'nin önemli merkezlerinde konserler ve başka etkinlikleri içeren kampanya için 10 milyon dolarlık bütçe ayırırken bu paradan Tarkan'a 5 milyon dolar verildiği öne sürüldü.
800 kişilik anket
Avea'nınTarkan'lı reklam filmleri 1 Mayıs 2005'ten itibaren yayınlanmaya başlayacak. Daha sonra kampanyanın diğer etkinlikleri devreye girecek.
Avea Genel Müdürü Cahit Paksoy kısa süre önce 800 kişiyle anket çalışması yapıldığını belirterek şunları söyledi: "Bu kişilere 'insanlara en yüksek katma değeri sağlayan sanatçı kimdir?' sorusunu yönelttik. Cevap da büyük bir çoğunlukla Tarkan oldu. Onun için Avea sektörün en yüksek katma değer sağlayan operatörü olarak, en yüksek katma değer sağlayan sanatçı olan Tarkan ile işbirliğine gitti. Anlaşmamız reklamın yanı sıra başka etkinlikleri de var."(radikal-24.04.2005)